Autodeelplatform ParkFlyRent heeft vandaag een nieuwe financieringsronde opgehaald en verwelkomt Jochem de Boer als Chief Marketing Officer (CMO). Met de nieuwe financieringsronde en de uitbreiding van de directie mikt ParkFlyRent erop de groei van haar vestiging bij Schiphol nog verder aan te jagen en uit te breiden naar nieuwe vliegvelden.

De nieuwe ronde wordt opgehaald bij de huidige aandeelhouders, waarbij Jochem de Boer toetreedt als CMO van ParkFlyRent middels een Management Buy-in. Jochem's internationale carrière omvat o.a. Procter & Gamble en een rol als co-founder en CMO van succesvolle 3D printing startup Shapeways.com.

Niels de Greef, CEO en oprichter van ParkFlyRent: 'Jochem heeft zijn sporen ruim verdiend in de internationale B2C marketing en ik ben trots om hem onze nieuwe CMO en mededirecteur te mogen noemen. Met zijn marketing expertise aan boord weet ParkFlyRent ongetwijfeld nog veel meer groei te realiseren en kunnen we autodelen in heel Europa op de kaart zetten.'

Jochem de Boer: 'Ik kijk er naar uit om samen met het ParkFlyRent team autodelen op vliegvelden te laten groeien. Ik was erg onder de indruk van de visie van Niels en de andere aandeelhouders en de grote potentie van het autodelen. Daarnaast viel het mij op dat de huidige gebruikers van ParkFlyRent zeer enthousiast zijn over de persoonlijke service. Daarom ben ik ervan overtuigd dat we nog veel meer consumenten kennis kunnen laten maken met de voordelen van het autodelen: lagere kosten voor zowel de gebruiker als de autobezitter. De eerste keer is het wellicht een beetje spannend, maar daarna willen veel gebruikers niet meer anders. Zo kunnen we samen een steentje bijdragen aan duurzamere mobiliteit door beter gebruik te maken van bestaande auto's.'

Comment